كيانكيان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

دل نوشته هاي يه مامان عاشق

...

1394/7/6 7:40
نویسنده : مامان كيان
252 بازدید
اشتراک گذاری

کیان سه سال و سه ماه و 23 روز. نفس 40 ماهه من عاشقتم. خدایا شکرت بخاطر همه چیز دقیقا مثل 10 ماه پیش. خوشحالم اما با احساساتی کاملا متناقض. دنیا برای آدمها همیشه یه چیزی تو چنته داره که درست وقتی فکرشو نمیکنی اتفاق میافته. برای همه آرزو دارم اون اتفاقات دقیقا همون وقتی که باید سورپرایزشون کنه.

با وجود تمام احساسات بهم ریخته خودم و دلخوریها از کسی که دوستش دارم و دلم میخواست همونقدر که به خودش اهمیت میده به احساسات من هم به عنوان یک زن اهمیت بده و دیگه تا حالا یاد گرفته باشه که چجوری باید با این احساساتی ترین مخلوقات خدا چجوری باید برخورد کنه ولی مثل همیشه زندگی رو دوست دارم و از اینکه میتونم هر صبح زیبایی های پیش روم رو ببینم و لذت ببرم خوشحالم.

خدایا زیباییهایت افزون

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان سعیده
25 مهر 94 23:35
سلام دلم براتون خیلی خیلی تنگ شده بود ممنون ار احوال پرسی شما خوبیم و دل تنگ دوستان وبلاگیمون خیلی خوشحالم که حالتون خوبه ما بیشتر دلتنگ بودیم خصوصا واسه هومان شیرین خودمون